Autolekar Sp. z o. o. 26-600 Radom, ul. Warszawska 35

Biuro Obsługi Klienta
tel: 534 444 456
tel: 48 366 96 40

KONTAKT
Audi uszczelka pod głowicą Radom

Mechnika pojazdowa, mechanika samochodowa

Oferujemy pełen zakres napraw i czynności eksploatacyjnych dla wszystkich rodzajów samochodów osobowych i dostawczych. Specjalizujemy się w obsłudze marek premium. Wykorzystujemy nowoczesne technologie i unikalne know-how, które od lat pozwalają nam zapewnić najwyższą jakość usług. W ramach funkcjonowania serwisu Autolekar oferujemy m.in:

– wymiana oleju i filtrów
– naprawy i pełen serwis klimatyzacji
– wymiana układów rozrządu
– naprawa tłumików
– chłodnice i układ chłodzenia
– zawieszenie i amortyzatory
– wymiana klocków i tarcz hamulcowych
– remonty i przekładki silników
– diagnostyka komputerowa wszystkich marek
– sprawdzenie i ustawienie zbieżności kół w technologii 3D
– regeneracja podzespołów
– drobne naprawy blacharskie
– wulkanizacja (wymiana opon, naprawa ogumienia, sprzedaż opon)

Wycena naprawy ustalana jest indywidualnie po konsultacji z Doradcą Serwisowym Autolekar. Czekamy na Ciebie pod numerem telefonu: 534 444 456 lub +48 366 96 40.

Szacunkowe ceny typowych napraw oraz usług serwisowych (ceny nie uwzględniają produktów):

Wymiana oleju – od 30 zł

Wymiana filtrów – od 30 zł

Wymiana rozrządu – od 300 zł

Wymiana opon – od 50 zł

Ustawienie zbieżności kół 3D – od 60 zł/oś

Przegląd samochodu przed zakupem – od 100 do 160 zł

Wymiana drążka kierowniczego – od 30 zł

Wymiana tarcz i klocków hamulcowych – od 80 zł

Naprawy elektromechaniczne – od 40 złotych

Skomplikowane naprawy – wycena ustalana indywidualnie

Dzwoń: 534 444 456 lub +48 366 96 40!

Oferujemy także usługę ogólnego sprawdzenia stanu technicznego. Przykładowe zlecenie, jakie za zgodą klienta opublikowaliśmy na Facebooku, przedstawia się następująco:

“W serwisie Autolekar na życzenie klienta sprawdzamy ogólny stan techniczny Saaba 9-3 1.9 JTD 110 kW z 2005 roku. Samochód z ponadczasową linią nadwozia, na pierwszy rzut oka prezentuje się bardzo dobrze. Niestety, dokładna weryfikacja naszego specjalisty nie pozostawiła złudzeń, że stan techniczny pozostawia wiele do życzenia.

Zlecenie obejmowało: sprawdzenie stanu elementów zawieszenia i układu kierowniczego, stan i poziomy płynów, stan hamulca ręcznego, weryfikacja stuków w obu tylnych kołach oraz sprawdzenie, dlaczego lewa strona przedniej części pojazdu jest nieznacznie niżej niż prawa. Klient poprosił także o opinię na temat wymiany oleju w skrzyni biegów oraz ustawienie zbieżności kół, jeśli pozwoli na to sytuacja.

Oto nasze wnioski po 1,5-godzinnym badaniu:

– wszystkie cztery amortyzatory do wymiany (lewy przedni wylany, co spowodowało nieznaczne opadnięcie auta z tej strony. Słyszalne stuki w amortyzatorach tylnej osi)
– lewy drążek kierowniczy z minimalnym luzem
– tarcze i klocki hamulcowe sprawność 90%
– łożyska kół bez zastrzeżeń
– oświetlenie sprawne
– płyn hamulcowy OK (badanie refraktometrem optycznym wykazało zawartość H2O na poziomie 0,8%)
– płyn chłodzący OK (temperatura zamarzania zmierzona na -36 st. C)
– poziom oleju silnikowego OK, brak wycieków
– lewa linka hamulca ręcznego do wymiany, ew. lewy zacisk do regeneracji
– po demontażu osłony drążka, zauważalne spore wycieki z przekładni kierowniczej (maglownicy)

Najciekawsze jest to, że z takim stanem zawieszenia poprzednie warsztaty już trzykrotnie ustawiały w tym samochodzie zbieżność kół. Klient dostał od nas informację, że nie ma to żadnego sensu. Niedługo będziemy działać, by przywrócić Saaba do pełnej sprawności i dopiero potem zabierzemy się za geometrię!”

© Copyright 2018 Wszelkie prawa zastrzeżone.
Autolekar facebook